21 Nisan 2017 Cuma

ÇARŞILARIMIZ...

Hemen hemen her şehrin ortak noktası olan çarşılar genellikle orta yaşlı kadınların vazgeçilmezidir diyebiliriz sanırım:) 

 BURSA'NIN UZUN ÇARŞISI

HAVLUCULAR ÇARŞISI
 KUYUMCULAR ÇARŞISI
 Yukarıda da belirttiğim gibi Bursa'nın çarşısında hemen her şey bir düzen içerisindedir. Uzun çarşı, kapalı çarşı, yeraltı çarşısı, kuyumcular çarşısı, ayakkabıcılar çarşısı, havlucular çarşısı... ve belki şu an benim aklıma gelmeyen diğerleri:)hepsi bir düzen içinde ve birbirlerine bağlıdırlar.



Sakarya'nın çarşısında ben tam olarak bu düzeni göremedim nedense. Belki şehre yeni geldiğim içindir. Ama yinede Sakarya çarşısında bir karmaşa hakim. Yukarıda da belirttiğim gibi Bursa'da olan ayrım ya da bölümlendirme burada yok.Bu sebepten dolayı da bana karmaşık geliyor olabilir.Dediğim gibi belkide ben öyle alıştığım içindir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder